bg

Monday, February 23, 2015

Happiness

Assalamualaikum..

actually ni je lah tempat aku nak luah perasaan selain dari doa.paham dak?anak bongsu memang lonely.kadang-kadang rasa nak meletup tau bila selalu pendam perasaan. tapi aku tahu aku tak pernah keseorangan. sob sob sob

cerghitanya macam ni, bila abang and kakak kakak hang kawin pastu tiggallah hang yang single sorang-sorang kesunyian. sungguh aku rindu zaman budak budak . zaman main sorok-sorok,naik basikal tayar empat.main bola beracun pastu bila kena bola tu terus mati. Tapi masa tu takkan kembali. Hang teriak la lagu mana pun,masa terguih tik tok tik tok ke depan. Bila Tengok balik gambar zaman kecik-kecik menitis air mata aku.haha drama naa.padahal gambar pun tak dak hilang entah kemana.

Bila pegi ruang tamu,teringat tempat ni la dulu aku main buaya,main kejar-kejar sampai pecah pasu, masuk dapur teringat ni la tempat makan kongsi gelas sama-sama,borak-borak.sekarang rasa kosong.
Masa cuti dulu eksaited nak balik jumpa famili, jumpa parents,tapi sekarang tiba-tiba rasa sedih.

Aku tau cerita aku tergantung tapi aku kena stop. tiba-tiba rasa sebak mencucuk dada.pedih,sedih.hahah. bila aku rasa tenang sikit aku sambung tulis balik naa



gambaq tak dak kaitan dengan cerghita

No comments:

Post a Comment