bg

Monday, February 23, 2015

places to visit part 2

cakkk   Assalamualaikum

hah.tak habis-habis berangan.straight to the point kenapa aku merapu meraban tulis entry pasai tajuk ala ala karangan sekolah ni? ye la sebab manusiakan mudah lupa.At least nanti bolehlaa aku tengok balik tempat mana aku nak pegi and boleh lah tick tempat mana aku dah pegi (chewahh bajet).pastu nanti kalau ado jodoh pastu hasben tanya nak pegi mana then aku malu nak cakap boleh ah suruh dia tengok balik kat sini.haha

sebab part lepas aku dah banyak list plus explain sikit-sikit pasai tempat impian aku,so kali ni pun aku buat benda sama jugak .haha.so next place is Cape Town!ni sebab aku tengok maria elena pegi sana pastu siap main dengan pingguu sekali.

nak jadi adik angkat aku dak pinggu?meh balik mesia dengan kakak cantik
ni katanya shopping atas ayaq.err macam langkawi kot tapi tak tau la bebas cukai ka tidak

Selain itu(ayat skema ungkapan bahasa indah),aku pun teringin nak pegi new zealand.rasanya tempat ni lebih kurang swiss kot.kot laa
ni kambing biri-biri banyak macam kat kundasang jaa..patut la putih sebab sejukk.


lagi pegi bosnia..
mostar bosnia

.pastu keukonhof garden kat Amsterdam, Nederland. Ni tempat bunga tulip berkembang biak.ni pun aku google banyak yang cantik-cantik.Kalau nak tengok macam mana google la sendiri.haha

okey I think better to stop now pasai dah lewat malam.nak tidoq.Esok nak bangun semayang subuh.aku raghsa setakat ni je la.pastu tunggu belog ni bersarang labah labah ke,anai anai ke barghu aku update balik.In Sha Allah.ni aku merapu sebab cuti sem seminggu pastu nanti dah bizi balik tak sempat dah eyh nak berangan macam ni.

sebenarnya list impian aku banyakkk panjang brjela jela tapi tak pa la .biaq aku simpan sorang-sorang.Nanti in Sha Allah bila dah tercapai aku update naa

terima kasih and maaf untuk semuaa dan segalanya.mungkin ini coretan terakhir.mungkin laa..mana tau malam esok tiba-tiba rajin pulak nak update.haha

No comments:

Post a Comment